در سایت مسبی پرداخت های خود را با رمز ارز انجام دهید

نویسنده: مسبی دات كام
1403/01/14   11:38
کاربران سایت مسبی، برای پرداخت وجه محصول یا افزایش موجودی، به صفحه پرداخت با رمز ارز منتقل می شوند و از آن طریق پرداخت های خود را انجام می دهند. مزایای فراوان پرداخت با رمز ارز باعث شده است ما از این فناوری مفید در سایت مسبی استفاده کنیم.
در سایت مسبی پرداخت های خود را با رمز ارز انجام دهید

سایت مسبی درگاه پرداخت اختصاصی خود را برای رمز ارزها راه اندازی کرده است. تا این لحظه، برای 4 رمز ارز بیت کوین، لایت کوین، دوج کوین و دش برنامه نویسی کامل شده است. کاربران سایت مسبی فقط با این روش می توانند پرداخت های خود را انجام دهند.


مزایای درگاه پرداخت رمز ارز:

استفاده هر روزه کاربران از رمز ارز (ارز دیجیتال) باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها به فکر استفاده از درگاه پرداخت رمز ارز باشند. رمز ارزها محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و همه می توانند به این نوع از پرداخت ها اطمینان کنند. اولین مزیت این روش، امنیت بالای آن است. به لطف تکنولوژی بلاک چین، این روش پرداخت امنیت زیادی دارد. غیرمتمرکز بودن بلاک چین باعث شده تا هیچ فرد واسطی بر روی پرداخت های انجام شده شما نظارت نداشته باشد. به همین دلیل استفاده از درگاه پرداخت ارز دیجیتال می تواند کاربرد بیشتری پیدا کند.

از طرف دیگر این شما خواهید بود که دارایی های تان را کنترل می کنید. پرداخت های ارز دیجیتال به صورت همتا به همتا بوده و ارز دیجیتال از حساب خریدار به حساب فروشنده به صورت مستقیم واریز می شود.

سادگی انجام این پرداخت دیگر مزیت پرداخت با رمز ارز را نشان می دهد. در استفاده از درگاه پرداخت ارزهای دیجیتال، نیاز نیست اطلاعات زیادی وارد کنید. در این حالت می توانید کیف پول خود را باز کرده و یک تراکنش ساده را انجام دهید، بدون این که نیازی به وارد کردن اطلاعات باشد.

امتیاز دهی به مقالهScoring the article
مسابقهCompetition
1. مرتضی جدایی
2. مهدی مشعوف راد
3. محسن حسینی پور

به قید قرعه، به یک نفر از کسانی که به سوال زیر پاسخ صحیح دهد 50,000 تومان اهدا می شود.

شروع مسابقه: 1403/01/16    پایان: 1403/04/13

هزینه شرکت در مسابقه: 1,500 تومان


سوال: در سایت مسبی با چه رمزارزی می توان پرداخت کرد؟

برای شرکت در مسابقه ابتدا به پنل خود وارد شوید. ورود

 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments   (1)
ترتیب
محمود ردانی پور کد: 48570

جناب آقای احمدی آیا امکانش هست افزایش موجودی درگاه پرداخت را در سایت فعال کنید... برداخت به صورت ارز عالیه ولی خیلی ها شاید به این دلیل قید خرید و... بزنن.. در کنار پرداخت ارز درگاه بانکی را هم اگه امکانش هست فعال کنید

پاسخ
1403/02/03
ans_result_48570
کلمات کلیدی: پرداخت با رمز ارز
دلار: 61,374تومانبیت کوین: 59,152 دلار
613740
fa