5 نکته اساسی که هنگام انتخاب پرده اتاق خواب باید در نظر بگیرید

5 نکته اساسی که هنگام انتخاب پرده اتاق خواب باید در نظر بگیرید


تاریخ ویرایش: 4 سال قبل

صاحب آگهی: basalam
چت با صاحب آگهی

پرده ها عناصر تزئینی در هر اتاق خانه هستند. از آنجا که یک عنصر مکمل پرده اتاق خواب دکوراسیون است ، انتخاب پرده ها باید به صورت دقیق انجام شود ، باید به دکوراسیون خانه و تطبیق آن با فصل ، مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب رنگ ها ، عایق حرارتی ، لوازم جانبی مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب پرده ، هزینه و بسیاری از نکات مشابه توجه شود. از آنجا که اتاق خواب یک منطقه از حریم خصوصی است ، حریم خصوصی و انتقال نور نیز در انتخاب پرده های اتاق خواب بسیار مهم هستند. به همین دلیل ، علاوه بر دکوراسیون ، باید برای محافظت از حریم خصوصی و حمایت از پدیده فضای خصوصی پرده های اتاق خواب نیز انتخاب هایی انجام شود و حداکثر توجه باید به آن توجه شود. در انتخاب پرده های اتاق خواب باید به موارد زیر توجه ویژه ای شود:



1) حریم خصوصی و نفوذ پذیری

پرده های اتاق خواب پرده های مخصوص تولید شده با ضخامت بالاتر از سایر پرده ها هستند. در هنگام انتخاب ، پارچه پرده ای که از حریم خصوصی محافظت می کند و کمترین میزان انتقال نور به غیر از پرده های فصلی را دارد ، ترجیح داده می شود و پرده ها باید انتخاب شوند. اگر با دکوراسیون اتاق خواب سازگار باشد مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب ، رنگ های تیره گزینه ایده آل خواهد بود.


پرده هایی که در اتاق خواب قرار می گیرند باید با مفهوم اتاق خواب سازگار باشند و الگوهای آنها باید تضاد کاملی با رنگ های موجود در اتاق خواب ایجاد کند. برای اینکه دکوراسیون موجود در اتاق خواب ، که یک منطقه خاص است ، از نظر رنگ و الگوی کامل ، باید توجه داشته باشید که با ملافه و تخته های رنگی هماهنگ است.


یک پرده جدید مناسب اتاق خواب شما!

بهترین پرده ها در آرمت هستند!

یک نقل قول رایگان دریافت کنید ، مقایسه کنید ، یک مورد مناسب را برای خود انتخاب کنید!

پیشنهاد رایگان دریافت کنید


3) انتقال نور

مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب به طور کلی باید به عنوان دو پرده متفاوت ترجیح داده شوند ، پرده هایی با دو ویژگی متفاوت از نظر انتقال نور باید با نور تأمین شوند یا میزان نفوذپذیری را در پایین ترین سطح در صورت دلخواه کاهش دهند.



4) فرکانس شمع و طول زمین

مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب باید طولانی تر از اتاق نشیمن باشد. پرده های معلق 20 یا 25 سانتی متر بالاتر از پنجره باید دارای پوسته های بلند باشد تا مدرن به نظر برسد. اگر می خواهید یک دکوراسیون سنتی درست کنید ، تمام کاری که باید انجام دهید اینست که طول شمع را کوتاه نگه دارید. پرده هایی که به طبقه می رسند ، می توانند در لبه های پنجره ثابت شوند تا شکل دیگری به دست آورند.


5) لوازم جانبی پرده

برای نگه داشتن پرده ها و نظم دهی آن ها از لوازم جانبی پرده ای لازم است.


مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب استفاده از لوازم جانبی رنگی بسیار مهم است تا پرده ها تزئین شده و باعث ایجاد نشاط در اتاق خواب شوند.


اگر قصد دارید یک تکه مبلمان را در جلوی پنجره در اتاق خواب قرار دهید ، باید اطمینان حاصل کنید که مدل های پرده برای منزل و اتاق خواب پرده ها دارای تن های سازگار با این مبلمان هستند. مبلمان و پرده هایی با رنگ های متضاد باعث ایجاد کنتراست در اتاق خواب شده و دکوراسیون اتاق خواب را بد نشان می دهد.

 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments  (0)
ترتیب
کلمات کلیدی: پرده اتاق خواب
دلار: 61,929تومانبیت کوین: 62,907 دلار
619290
fa