حفاظ پنجره

حفاظ پنجره


تاریخ ویرایش: 3 سال قبل

صاحب آگهی: ahangar1
تلفن: 02128428500
ایمیل: contact at ahangar.org
چت با صاحب آگهی

حفاظ پنجره (window protector) یکی از مرسوم ترین نرده ها در نمای ظاهری ساختمان های امروزی می باشد. ساختمان های امروزی با نیاز به نور گیری بیشتر دارای پنجره هایی با ارتفاع بیشتر و نزدیک تر به کف طبقه می باشند. جهت دریافت کاتالوگ و لیست قیمت حفاظ پنجره تماس بگیرید.

این نرده ها ممکن است از متریال های مختلفی از جمله، فلزی، استیل،سنگی، شیشه ایی و … ساخته شده باشند که تقریبا همه آنها مرسوم و امروزه به کرات قابل استفاده می باشند.

البته این نرده ها می تواند کاربری دیگری نیز داشته باشد. برای جلوگیری از ورود افراد و سارقین به داخل ساختمان به کار برده می شود. این نرده ها معمولا برای ساختمان های کم ارتفاع قابل استفاده می باشد.

برای دریافت تصاویر بیشتر انواع حفاظ پنجره https://ahangar.org/ به همراه قیمت نرده پنجره با ما تماس بگیرید.

حفاظ پنجره چیست؟

حفاظ پنجره یکی از راه های جلوگیری از سقوط افراد در طبقات بالا و ورود سارقین به داخل ساختمان توسط سارقین می باشد. با توجه به دو گانگی کاربری آنها طرح و نوع آن می تواند کاملا متفاوت باشد.

شاید تصور بسیار از مردم از نرده جلو پنجره چند نرده با پروفایل قوطی شکل و یا میله ای باشد. امروزه در صنعت ساختمان سازی و شرکت های سازنده اجزا و عناصر ساختمانی علاوه بر امنیت و مقاومت عناصر ساخته شده است.

این عناصر بسیار زیبا و به صورت هنرمندانه ایی نیز طراحی می شوند. علاوه بر اینکه وظایف مشخصی را در جای مناسب خود انجام می دهند بلکه به زیبایی و ظاهر ساختمان نیز جلوه ویژه ایی می پردازند.

حفاظ پنجره استیل و ساده و فرفورژه و قیمت آن

حفاظ پنجره یکی از مهمترین فاکتورهای تامین امنیت ساختمان های مسکونی و اداری و غیره است. معمولا نرده پنجره جلوی دید را نه از بیرون ساختمان مسدود می کند. و نه از داخل ساختمان به بیرون مانع دید می شود. در عین حال این نوع حفاظ بر اساس مدل و طرح ساخته شده ایمنی کامل ساختمان را از جانب پنجره ها تامین می نماید.

حفاظ پنجره به علت وجود انواع متفاوتی از نرده های مناسب پنجره قابل طراحی در تنوعی از مدل ها و طرح ها از ساده گرفته تا طرح دار و فرفورژه هستند. همه این مدل ها و انواع ایمنی کامل را ایجاد می کنند. اما تفاوت قیمت ها ناشی از شیوه ساخت و متربال بکاررفته می باشد.

نرده های فلزی، حفاظ و نرده های پنجره های دو جداره و یا حفاظ و نرده پنجره فرفورژه، حفاظ های آهنی پنجره و نرده های استیل پنجره هر کدام نوعی هستند که متریال خاص خودشان را لازم دارند.

حفاظ پنجره دوجداره استیل

حفاظ پنجره استیل با نرده های استیل امروزه از استقبال زیادی برخوردار است. از جمله ویژگی هایی که حفاظ استیل را شاخص می کند عدم زنگ زدگی و براق بودن و زیبایی خاص خود است. بعلاوه اینکه رنگ آن ثابت است و نیاز به نقاشی و رنگ هم ندارد. رنگ و ظاهر استیل درجه یک هم تقریبا ثابت است و این باعث پرکاربردتر شدن آن می شود. از استیل برای پنجره زیاد استفاده می شود چون مقاومت نسبتا بالایی هم دارد. مورد دیگر این است که برای مناطق مرطوب مانند استان های پربارش بسیار مناسب و عالی است چراکه زنگ نمی زند.

حفاظ پنجره ساده

حفاظ پنجره یکی از مدل های پرطرفدار برای نرده پنجره ها مدل ساده و کم هزینه و ارزان و در عین حال جذاب و مناسب همه سلیقه ها. قابل تطابق با انواع مختلف نمای ساختمان حفاظ پنجره ساده است. قیمت مناسب و ارزان همیشه در هر محصولی ترغیب کننده است مخصوصا اینکه کیفیت کار بالا باشد.

برای حفاظ پنجره دقیقا همینطور است. اگر طراحی نیز جذاب باشد در اینصورت جایی برای عدم انتخاب نیست. انواع عادی و دوجداره میتواند از میلگردها یا قوطی ها ساخته شود. معمولا ساده و بدون هیچ طرح پیچیده هستند. مهمترین نکته در مورد آن فاصله نرده های پنجره از هم می باشد. باید بگونه ای تنظیم شود که به هیچ وجه جای عبور از آن نباشد.

حفاظ پنجره و انواع آن

حفاظ پنجره فرفورژه

حفاظ پنجره مدرن

حفاظ پنجره CNC

حفاظ پنجره لوکس

حفاظ پنجره و نکات مهم برای خرید آن

متریال استفاده شده در محصول درجه یک باشد.

در عین مستحکم بودن، سبک باشد تا قیمت آن به صرفه شود.

رنگ استفاده شده در آن کوره ای و الکترواستاتیکی باشد تا به راحتی فرسوده نشود.

فاصله بین نرده ها کم باشد تا کودکان نتوانند از آن رد شوند.

در عین زیبایی، امنیت بالایی داشته باشد.

طراحی آن به طوری نباشد که دید را مختل کند.

حفاظ پنجره و ایمنی خانواده

پنجره هایی که حفاظی برای آن ها نصب نشده است، نه تنها خانواده ها را از نظر ایمنی در سطح قابل امنی حفظ نمی کنند و خطر آفرین می باشند، بلکه از نظر ذهنی و روانی نیز خانواده ها را تحت تأثیر می گذارند.

خانواده ها دائم نگران حرکت فرزندانشان هستند که مبادا به قسمتی بروند که برایشان خطر آفرین باشد. معمولا پنجره ها بیشتر از بزرگسالان برای کودکان جذاب و قابل توجه هستند و حس کنجکاویشان را بر می انگیزند. به خصوص که کودکان روحیه و ذهن به شدت کنجکاوی دارند.

قیمت حفاظ های پنجره

قیمت حفاظ پنجره با توجه به نوع کاربری که در بالا توضح داده ایم می تواند بسیار متغیر باشد. جنس و متریال به کار برده شده نیز در این قیمت گذاری می تواند بسیار دخیل باشد.

آدرس سایت: www.ahangar.org

برای سفارش حفاظ پنجره شرکت صنایع فلزی آهنگر می توانید با شماره 09107500093 تماس بگیرید.

برای مثال به هنگام استفاده از نرده های شیشه ایی و استفاده از صفحات شیشه، قطر و کیفیت و نشکن بودن شیشه می تواند در تعیین قیمت دخیل باشد. قیمت حفاظ پنجره نیز بسته به ابعاد و تراکم نرده و متریالی که استفاده می شود نیز متفاوت است.

 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments  (0)
ترتیب
کلمات کلیدی: حفاظ پنجره
دلار: 61,893تومانبیت کوین: 62,853 دلار
618930
fa