چه سایتی برای خرید و فروش رمز ارز مناسب است؟

نویسنده: مسبی دات كام
1403/05/20   15:21
یکی از صرافی های ارز دیجیتال که مورد تایید ما می باشد نوبیتکس است. در این صرافی شما می توانید به راحتی به خرید و فروش رمز ارز بپردازید. رمز ارز برای دیگران ارسال کنید و حتی به ترید بپردازید و کسب درآمد کنید.
چه سایتی برای خرید و فروش رمز ارز مناسب است؟

برای اینکه بتوانید ارز دیجیتال خریداری کنید، در اولین قدم لازم است در یک صرافی ایرانی معتبر ثبت نام و احراز هویت کنید. سپس در آن صرافی، از طریق کارت بانکی خود، افزایش موجودی دهید. آنگاه با موجودی خود، هر ارزی را که دوست دارید خریداری کنید. در این مقاله، مراحل ثبت نام و خرید ارز در صرافی نوبیتکس را به شما آموزش می دهیم.

جهت ثبت نام در نوبیتکس، می توانید به وب سایت صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس به آدرس nobitex.ir مراجعه کنید.


چگونه در نوبیتکس ثبت نام کنیم؟

در فرم ثبت نام، اطلاعات خواسته شده را به درستی وارد کنید. در این مرحله می توانید از بین دو روش ثبت نام با شماره تلفن یا ثبت نام سریع با گوگل (جی میل) یکی را انتخاب کنید. سپس یک رمز عبور امن انتخاب کرده و کپچای امنیتی را مطابق تصویر وارد کنید. توجه داشته باشید مالکیت شماره تلفنی که با آن در نوبیتکس ثبت نام می کنید، باید به نام خودتان باشد؛ در غیر این صورت، به دلیل عدم مطابقت کد ملی با شماره تلفن، در سطح یک کاربری امکان برداشت رمزارز نخواهید داشت. پس از طی کردن این مراحل باید روی دکمه ثبت نام بزنید.


ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس


اگر روش ثبت نام با شماره تلفن (پیش فرض) را انتخاب کرده باشید، باید در ادامه کد 6 رقمی ارسالی به شماره تلفن خود را وارد کنید.


ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس


پس از این مرحله، ثبت نام اولیه شما تکمیل می شود. با این حال، برای استفاده از تمام قابلیت های نوبیتکس نیاز است تا احراز هویت سطح یک حساب کاربری خود را انجام دهید که در ادامه آموزش می دهیم.


چگونه در نوبیتکس احراز هویت کنیم؟

بعد از ساخت حساب کاربری با صفحه زیر در داشبورد خود مواجه می شوید. در این صفحه باید روی دکمه «احراز هویت سطح 1» بزنید. اگر در شروع، روش ثبت نام سریع با گوگل را انتخاب کرده باشید، نیاز است قبل از واردکردن اطلاعات هویتی، شماره تلفن خود را نیز وارد و تأیید کنید.


چگونه در نوبیتکس احراز هویت کنیم؟


در مرحله بعدی باید اطلاعات و مدارک هویتی زیر را به درستی و طبق راهنما وارد کنید:

نام

نام خانوادگی

کد ملی ده رقمی

جنسیت

تاریخ تولد

تصویر یکی از مدارک شناسایی از جمله کارت ملی، شناسنامه، کارت پایان خدمت یا معافیت و گواهی نامه


احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس


ضمناً اگر در گذشته اطلاعات اطلاعات هویتی خود را در شناسنامه تان تغییر داده اید، نیاز است تا تیک «قبلاً در شناسنامه تغییرات هویتی داده ام» را فعال و صفحه اول و توضیحات شناسنامه خود را بارگذاری کنید. در نهایت یک بار اطلاعات واردشده را مرور کرده و روی دکمه تأیید بزنید.


احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس


اگر تمام اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید، سطح یک به صورت خودکار یا سیستمی برای شما فعال می شود.


احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس



حالا که مراحل احراز هویت را تکمیل کردید، می توانید واریز و برداشت ریال و همین طور رمزارز داشته باشید و از دیگر قابلیت های پلتفرم مبادله رمزارز نوبیتکس به آسانی استفاده کنید.




آموزش خرید ارز دیجیتال در وب سایت نوبیتکس

جهت خرید و فروش ارز دیجیتال در وب سایت نوبیتکس، می توانید از مرورگرهای موبایل یا دسکتاپ (کامپیوتر) استفاده کنید. با توجه به فراگیری بیشتر دستگاه های موبایل، در مثال آموزشی این مطلب از یک مرورگر موبایل استفاده کرده ایم.

برای شروع باید وارد وب سایت نوبیتکس به آدرس nobitex.ir شده و پس از وارد کردن اطلاعات حساب، وارد داشبورد شوید.


مرحله اول: واریز وجه به نوبیتکس

پس از ورود به داشبورد، می توانید جهت واریز تومان به حساب نوبیتکس خود اقدام کنید. برای این کار از منوی پایین روی گزینه «کیف پول» بزنید و سپس روی دکمه «واریز» کلیک کنید. در صفحه بعد از شما خواسته می شود برای واریز شتابی (از طریق درگاه پرداخت اینترنتی)، کارت بانکی خود را مشخص کنید. اگر اطلاعات کارت خود را از قبل در وب سایت نوبیتکس وارد کرده باشید، در این مرحله می توانید از فهرستی که نمایش داده می شود، کارت خود را انتخاب کنید. در غیر این صورت، با زدن گزینه «افزودن کارت بانکی» می توانید اطلاعات یک کارت جدید را وارد کنید.

در ادامه باید کارت خود را که قصد واریز تومان از آن را دارید انتخاب کرده و مبلغ واریز را هم به تومان وارد کنید. در نهایت روی دکمه «واریز شتابی» بزنید تا وارد درگاه پرداخت اینترنتی شوید.


خرید ارز دیجیتال از نوبیتکس

با وارد کردن اطلاعات کارت و رمز دوم (یا رمز پویا) در صفحه درگاه پرداخت، می توانید واریز تومان را نهایی کنید. در نهایت اگر پرداخت شما موفق باشد، با صفحه ای مشابه تصویر شماره 5 مواجه می شوید که نشان می دهد پرداخت موفقی داشته اید. سپس می توانید با کلیک روی دکمه «بازگشت به کیف اسپات» به اپلیکیشن نوبیتکس باز گردید.


خرید ارز دیجیتال از نوبیتکس



مرحله دوم: ثبت سفارش خرید

حالا که حساب خود را شارژ کردیم، می توانیم اقدام به خرید ارز دیجیتال مورد نظر کنیم. برای این کار از منوی پایین وارد بخش مبادله شوید. بازاری که به صورت پیش فرض در این صفحه نمایش داده می شود، بازار «بیت کوین/ تومان» است که می توانید آن را بسته به ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید، تغییر دهید. برای نمونه، اگر قصد خرید ارز دیجیتال اتریوم را دارید، از فهرست جفت ارزهای موجود، بازار «اتریوم/ تومان» را انتخاب کنید.

در ادامه نوع سفارش را روی حالت «سریع» قرار دهید تا معامله با قیمت لحظه ای بازار و به صورت آنی انجام شود. مقداری که قصد خرید آن را دارید هم می توانید به صورت تومانی و هم بر اساس تعداد واحدهای ارز مورد نظر وارد کنید. در نهایت روی دکمه «خرید» بزنید.


خرید ارز دیجیتال در ایران

در صفحه بعد، باید به عنوان آخرین مرحله، اطلاعات سفارش خود را تأیید کنید. پس از بررسی تمام موارد می توانید روی دکمه «تأیید خرید سریع» بزنید تا سفارش نهایی شود. در ادامه پس از چند ثانیه سفارش شما انجام شده و از طریق اعلان وب سایت به اطلاع شما خواهد رسید. همچنین اگر به بخش کیف پول مراجعه کنید، می بینید که از موجودی تومان شما کسر و به موجودی بیت کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری که خریداری کرده اید، اضافه شده است.


خرید ارز دیجیتال در ایران



امتیاز دهی به مقالهScoring the article
 
ثبت نظر یا سوالRegister comments or questions
نام و نام خانوادگیfirst name and last name
ارسال
نظراتComments   (0)
ترتیب
دلار: 59,530تومانبیت کوین: 58,268 دلار
595300
fa